28 Januari 2010

Tänk snart har hela Januari gått, tiden flyger verkligen förbi. Godmorgon föresten, jag steg upp för ungefär 1½ timme sedan av att Bella skällde som en galning här så då va det ingen ide att somna om så då va det bara att ta på sig och stiga upp, sitter nu och funderar på vad jag vill ha att äta, har inte ätit ännu. Hatar att äta på morgonen.

funderar på att ha en bakdag idag, jag suger på att göra mat vilket jag är den ända som gör, Michael och Peter har kunnat laga mat sen dem va 12 typ,haha! Men jag är superbra på att baka i stället. Jag är precis som mamma jag följer aldrig recepten helt ut jag brukar slänga ner massa andra grejer så det blir som en överraskning sen när det är klart,haha! Har lust att göra kladdkaka, brownies, Cookies och lite annat smått och gott som man kan ha till fika. Hmm... det är något att fundera på. Men nu först så måste jag äta något, funderar på att koka upp lite vatten och göra två majskolvar, jammii!!

Dags för mig att kila... Ha en bra dag för det ska nämligen jag ha, solen skiner och det gör en på extra bra humör idag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0