27 Januari 2010

Godmorgon eller God Eftermiddag!

Har varit vaken i några timmar och kollat på tv inne i vardagsrummet med mamma medans vi åt frukost. Jag ska bara säga det, fyfan vad det snöar ute, det bara snöar och snöar och jag känner verkligen inte för att vara ute det minsta idag men har man en hund så får man gå ut varken man vill eller inte, tyvärr!

Sitter nu och kollar på sista säsongen av VÄNNER, alltså säsong 10, blir alltid så ledsen när sista avsnittet kommer,haha!! Ska snart sätta på Rihannas nya album som jag köpte igår och börja städa undan lite här, måste damma och dammsuga och plocka väck lite kläder som ligger slängda över stolen här, det ser för jävligt ut. Jag hatar att städa...

Ska nog be mamma sen när hon åker och jobbar att gå in på åhlens och köpa säsong 3 av CSI:NY för den kostar endast 159kr där, billigt som fan! haha!!

Dags att börja städa väck lite här så vet inte när vi ses igen men någon gång till kvällen eller nåt.
Ni får ha en bra dag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0