26 Januari 2010

Godmorgon bloggen!

Jag är inte på bra humör idag kan jag säga, för det första så har jag varit vaken sedan klockan 4.30 och det känns som om denna dagen aldrig kommer ta slut bara för det. Jag somnade inte fören klockan 2.30 inatt för jag låg och kollade på en film och sen så fick jag typ 2 timmars sömn innan jag vaknade av att Truls (vår katt, har både en hund och en katt) krafsade på mitt täcke och min kudde för att han ville in under täcket och då va det kört för då kunde jag inte somna om, att ha en katt men hur mycket päls som helst som ligger och trycker mot dig är inte skönt, snacka om rena svettmaskinen och efter typ 1 timme så stack han ut till köket och ändan sedan dess så har jag bara vridit och vänt på mig i sängen och inte kunnat somna om så jag kan säga att jag är så jääääääääääääävla trött idag.

Och det andra är att jag måste in till stan idag vilket jag inte orkar nu men måste få det gjort så jag är verkligen på pisshumör idag och jag skulle kunna strypa någon som kommer in i mitt rum utan att knacka idag.
Jag ska gå ner och ta mig en lång och varm dusch och se om det hjälper att pigga upp mig lite i allafall.

Hoppas ni får en bättre dag än jag i allafall.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0