25 Januari 2010

Godmorgon bloggen! Jag sitter i min stora myströja med en kopp té i handen och kränger i mig godiset som jag har kvar och kollar på VÄNNER. Funderar på att åka in en snabbvända till stan idag, måste köpa nya jeans och har hittat ett par skitsnygga mörkajeans på gina tricot och sen måste jag köpa lite nya tröjor också nu till våren, det är mycket nytt som ska köpas,haha!

Ska dricka upp mitt té och fråga mamma när det är hon åker in till stan så att jag kan följa med i sånafall, men dags att gå tillbax till mitt té, måste även kolla in h&m's hemsida och sånt för att kolla vilka tröjor det är som jag kollat på och hur mycket dem kostar.

Men i allafall vi ses lite senare idag.
Kram

PS. Sabbe, jag hoppas du har kul på konserten idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0