23 Januari 2010

Hej bloggen!
Steg upp ur min varma säng för mindre än 2 timmar sedan för mitt huvud va nära att explodera alltså, har fortfarande ont i huvudet men försöker att inte ta några tabletter. Sitter nu i sängen med två mackor och en stor kopp vanilj té och kollar på Haitigalan som gick inatt för att dra in pengar till Haitikatastrofen, känner hur tårarna tränger sig fram när man ser allt från Haiti, så hemskt och stackars alla människor som har förlorat någon, såg en flicka innan som har förlorat 10 stycken av sina släktingar. Ska själv donera lite pengar, har inte så mycket men det är bättre än inget och jag tycker alla andra ska göra detsamma. 

Galan är nu slut, men ska nog se den igen när den går senare ikväll för missade lite i början.
Ska äta min mat och bläddra lite mellan alla kanalerna och se om det finns något bra att glo på.
Kram

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ska se Haitigalan ikväll. Madonna & Coldplay är ju med<3 Har skänkt lite pengar jag med, man mår inte dåligt att att bli av med så lite!

2010-01-23 @ 19:04:11
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0