22 Januari 2010

har varit vaken sedan halv 9 idag, och jag känner stort för att bara gå och slänga mig i sängen och sova några timmar men jag ska minsann vara vaken. Jag sitter och kollar på det senaste avsnittet av CSI:Las Vegas men ska snart gå upp och klä på mig istället för att sitta här med pyamas byxor och en tjocktröja på mig.

Vad ska ni hitta på idag då?

Jag har slut på ord så det blir ett kort inlägg här, men innan jag går så vill jag bara fråga Sabbe om du vill gå på filmen med mig någon gång nästa vecka?

Ha en bra dag. Kram


Kommentarer
Postat av: amanda !<3

hejhej !

jätte fin blogg,

skulle vart kul om du kolla in min blogg o lämnade en komentar !

kramkram ; amanda ;dd<33

2010-01-22 @ 15:36:05
URL: http://maandiee.blogg.se/
Postat av: Sabina

Ja det kan jag tänka mig =) får se om jag har pengar över efter konserten bara :P

2010-01-23 @ 01:52:44
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0