18 Januari 2010

Godmorgon bloggen! Vaken och så jäkla trött men har precis druckit en stor kopp té så känner mig lite piggare. Hmm... vad ska man hitta på idag då? Jag har absolut ingen aning men funderar på att följa med mamma in till stan sen och gå lite och kolla i affärer medans hon jobbar, behöver lite nya t-shirtar och långarmade tröjor för jag har typ inga så måste verkligen köpa.

Jag ska alldeles strax sätta på CSI:Las Vegas igen, är på sista avsnittet på fjärde säsongen så femte säsongen är det dags för snart. Ska sticka nu, måste få lite mer mat i magen men vill ha någon riktig mat, känner för ägg,bacon och kanske något annat gott. Dags för mig att kila, ha det!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0