16 Januari 2010

Wow, det känns konstigt att sitta vid datorn igen efter att varit borta från den i typ 1 månad. Jag sitter just nu i köket och kollar på alla avsnitt av dem serierna som jag missat och har jag glömt att säga att jag älskar kriminalserier. Jag har precis proppat i mig två bananer och jag ska bara kolla klart på det senaste CSI:Miami avsnittet och sen blir det duschen.

Tänk att halva Januarimånad redan gått, tiden flyger verkligen förbi och vad har man att se fram emot detta året då, för det första så fyller jag ju 18år i sommar och enligt Becca (brorsans kompis sen långt tillbaka som vi även kallar för syrran i familjen) så kommer hon kidnappa mig då,haha!! Sen så blir det att åka till Miami igen så detta året kommer bli skitbra.

Nej nu väntar duschen på mig så det kanske är bäst att springa ner innan någon annan tar den, men vi ses senare!! Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0