Stan imorgon med Elin!!

Ska krypa ner i sängen nu men måste nog springa på toa först innan de händer en liten olycka här,haha!!
Idag har det varit en tråkdag här hemma men i morgon så blir det att möta upp Elin kvart över 2 inne istan, ska bli kul att träffas igen, va ett bra tag sedan så det ska bli kul att ses och ska bli kul att komma ut ur huset lite också, även om snön och kylan inte riktigt är något för mig, jag vill ha sommar eller iallafall jag vill att våren ska komma, vill så gärna shoppa vår/sommar kläder att det kliar i mina fingrar bara jag går förbi en affär, men sålänge det är snö ute så är det ingen idé att göra det än.

Dags för sängen men först en snabb visit in på toa, måste borsta tänder och sånt också...
Ses i morgon! Kameran följer ju såklart med till stan.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0