Sova än, neeeeeeeej!

Har kollat klart på filmen som slutade för en halvtimme sedan och filmen heter Pelikanfallet, jag visste att det va något med Pelikan,haha! Den va iaf jättebra och jag älskar Denzel Washington, helt klart en av dem bästa skåderspelarna på denna jord. Men är jag trött än? Inte det minsta,haha! Jag är vaken och pigg och känner inte alls för att sova än, varför är det alltid att sängen lockar på morgonen men inte på kvällen/natten,haha!! Jag känner inte alls för att sova än så jag sitter här helt påklädd fortfarande,har inte ens bytt om till pyamas än,haha!! Sängen lockar faktiskt inte alls just nu men jag vet att den kommer vara min bästa vän när jag vaknar på morgonen om jag faktiskt lyckats somna tills dess, det återstår att se.

Ska i allafall gå och byta om till pyamas nu, och sen blir det tv:n igen. Godnatt till er som fortfarande är vakna, om det finns någon,haha!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0