Sängdags

Ska lägga mig i sängen och kolla klart på CSI som går på kanal5 just nu och sen är det att borsta tänderna och sen är det sova eller kanske läsa nån halvtimme men sen är det sova, måste börja sova tidigare, jag måste komma ur Miami-tid vilket jag har gått på sedan 2006 och börja på svensk-tid igen, även fast jag kommer behöva gå tillbax till Miami-tid sen igen men men, nu är jag i sverige och inte i Miami, alltså svensk-tid.

Ska stänga av datorn nu och krypa ner i sängen, men först, dags att hoppa ner i pyamasen, brukar bara sova i t-shirt och trosor annars men nu är det så kallt att jag fryser på natten så nu har jag tagit fram mina pyamasar igen, så dags för pyamasen...

Godnatt allehopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0