Romy and Michele

Sitter framför CSI:NY just nu, har inget annat att kolla på just nu, sitter och väntar på att klocka ska slå 21.00 för då kommer filmen ''Romy and Michele's high school reunien'' på kanal5 och jag har ringt till morfar och frågat om han kan spela in den för vet inte hur varken peters eller michaels inspelningsbara dvd:er funkar och ingen av dem är hemma just nu.

Jag ska gå bort från datorn nu för mitt huvud exploderar snart, har skitont i huvudet och plus att jag har feber fortfarande så detta blir mitt sista inlägg idag. Har precis ätit en tortilla med köttfärs och massa annat gott i, det va inte lätt att få ner kan jag säga men nu har jag i allafall ätit.

Ska kila nu så nu blir det godnatt från mig.
Godnatt och vi ses igen imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0