Mätt och Glad

Som rupriken lyder... Har precis ätit potatisklyftor och i stället för ketchup att doppa dem i så har jag haft vitlökssmör och sen en stor oxkötts bit med smält vitlökssmör på,muuuuuumma!! Nu är jag mätt och glad. Ska snart sätta på någon film och öppna min chipspåse som legat oöppnad i mitt rum i över 2 om inte ens 3 dagar, så duktig jag är.

Vad ska ni hitta på nu ikväll då? 
Ska gå ut i köket och röra ihop lite dipp till mina chips och sen blir det att välja film och hämta lite cola får jag ju inte glömma göra,haha!

Och sen på fredag blir det stan med Sabbe och sen så blir det även att kanske träffa Sandra någon dag nu, sååå kuul!!!

Jaja Chipspåsen väntar... Ses igen imorgon!
Godnatt allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0