Matmatmat & Melodifestivalen

Sitter här och är fruktansvärt hungrig, mamma håller på med maten och den borde snart vara klar, jag hoppas det i allafall för jag är skit hungrig och behöver mat nuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!
Idag blir det Texmex...IGEN! haha! men det är så jäkla gott och till det blir det ett jätte stort glas med..........PÅSKMUST!! Påskmusten har kommit och pappa va snäll nog och köpte en flaska, så tacktack!! Och om lite mindre än 1 timme så börjar Melodifestivalen och idag är Alcazar och Darin med så dem hejjar jag på, och jag får väl ringa och rösta på Darin för Sandras skull för annars så blir man väl tomatsoppa nästa gång man träffar henne och det vill jag inte!!

Mamma kom precis in och sa att maten är färdig så måste kila (läs. SPRINGA) ut i köket nu och hämta den nu.
Men innan jag sticker... Vem hejjar ni på i Melodifestivalen??

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0