lång härlig dusch...Check

Har precis kommit upp från duschen, tog en långdusch idag och gjorde allt en tjej gör för att känna sig fräsch, schampoo,balsam och hårinpackning m.m. Har även smörjt in mig med min Victoria's Secret body lotion så luktar som en sommaräng nu,haha!! Sitter nu med min favorit tjocktröja på mig med mitt blöta hår i en fläta och funderar på om jag ska kolla på någon film.

Funderar på att beställa en pizza idag, har inte ätit pizza från Alexandras på typ hur länge som helst, har alltid beställt kebabtallrik men funderar på att beställa en pizza idag, är sugen på det efter att jag såg ett VÄNNER avsnitt igår,haha!

Ska gå ut i köket och hämta en banan nu sålänge i allafall och sätta mig till rätta i sängen och kolla på en film, men vi ses senare antagligen...

Hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0