Kvällsmat

Har precis ätit kvällsmat, blev två våfflor, orkar inget annat och snart så börjar Law And Order:SVU på kanal9 så ska kolla på det med mamma men ska gå ut i köket först och göra lite popcorn och en stor kopp vanilj té nu när Michael va så snäll och åkte upp och köpte nytt té till mig och det händer aldrig kan jag säga, att han åker och köper mat och sånt istället för pappa,haha! Bra övning för när han någongång i framtiden antagligen flyttar hemifrån, jag håller tummarna på att han gör det snart,haha! Snäll syster jag är ellerhur? Men Michael har det stora rummet nere i källaren som är som ett vardagsrum och jag VILL HA det,haha!!

Ska gå och förbereda inför tv:n nu, popcorn och té here i come...
Ses senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0