Krångel men är glad ändå

Hej bloggen!

Vårt internet har inte funkat alls idag förutom lite i morse men sen så slutade det att fungera men det berodde på vädret, det bara snöar och snöar så det har inte fått någon bra kontakt men nu är det igång igen.

Just nu så sitter jag och lyssnar på Absolute 80's, snodde den från Michael tidigare idag så den har rullat i skivspelaren hela dagen idag. Sitter även skit mätt här framför datorn, jag och pappa har ätit pizza så är super mätt just nu, Alexandras familjepizzor är ju fan hur stora som helst,haha! Och plus att jag åt precis innan en stor mozzarella och fetaost sallad, så jag är superduper mätt men någonstans långt inne i mig så suger det ändå lite efter Chips och Godis, både godis och chipspåsen ligger här jämte mig och säger ''snälla Helena, öppna oss, tänk så gott det är'', haha!!

Sitter nu och kollar på klockan, vill att den ska bli 21.00 men det är hela 1h 10min tills dess så jag får väl byta skiva och sjunga lite sålänge,haha!!

Vi ses! Kram


Somsagt jag är väääääääldigt mätt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0