Den svarta drömmen

Sitter och kollar bort mot min garderob och har precis lagt märke till att jag behöver nog en större garderob eller kanske inte större men djupare för kläderna får inte plats, eller snarare dem får plats men det går inte stänga garderoben sen för massa kläder sticker ut, jag bara säger det att när michael flyttar hemifrån (när det nu blir,haha!) och när Peter flyttar över till det stora rummet så ska jag fan göra Peters rum till en walk-in closet, min alldeles egna walk-in closet med en stor spegel över ena väggen, wow!! Jag kommer vilja bosätta mig där inne då,haha!

♥Den svarta Drömmen♥


Kommentarer
Postat av: Sabina

När ska vi ses imorgon? =)

2010-02-25 @ 15:38:04
URL: http://missjean.blogg.se/
Postat av: Sabina

Svar: Bussarna från Kvibille går knastider imorgon, så jag kan vara i stan antingen kl 13 eller 14.30.

2010-02-25 @ 18:28:18
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0