Dagen började dåligt men gick tillslut över till jättebra

Hemkommen och har varit det ett bra tag nu, det va jättekl att träffa Sandra igen och hon frår en alltid att skratta med hennes berättelser, konstiga saker som hänt i skolan eller ja det kan i princip vara vad som helst,haha!!
Vi gick och fikade på Robert's i allafall och det blev inget kaffe för mig idag, kände verkligen inget kaffesug idag så det blev en cola och en stor muffins i stället, väldigt gott! Och efter vi ätit upp fikan så satt vi bara och snackade eller snarare hon berättade och jag lyssnade,haha! sen så satt vi även ett bra tag med varsin hörlure i örat och lyssnade på musik, allt från bra till ganska roliga låtar :)

Kameran följde ju såklart med men har inte lagt över bilderna än men dem kommer....efter att jag ätit för nu så är pappa nere och hämtar min Kebabtallrik på Alexandras, kände verkligen inte för att stå och göra mat nu när jag kom hem för måste ner i duschen en snabbvända och bara tvätta av mig, är väldigt varm med tanke på att vi satt inne på robert's så länge, men nu först så blir det maaaaaaat!!

Ses efter maten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0