Alla ♥-dag

...och den har jag än så länge spenderat på sjukhuset och i sängen, jag lever men det är fan knappt, jag är trött och sliten idag kan jag säga. Nu inatt vid 1-halv 2 tiden så hade jag fått mycket mer blod i urinen att jag fick väcka mamma och pappa så dem fick köra upp mig till sjukhuset och väl där så fick jag vänta typ en halvtimme i ett rum innan sjuksköterskan kom och då börjades det, blodprov,urinprov,kolla hjärta,mage,rygg,ben,armar,blodtryck och massa andra grejer så jag är utmattad idag kan jag säga med tanke på att jag inte kom i sängs fören typ klockan va halv5-5, och jag lämnade sjukhuset med två antibiotika-tabletter, ska hämta resten idag, och varför ska jag gå på medicin, jo för jag är på väg att få urininfektion, fan fan fan!!!
Min vanliga otur!

Ska gå ut i köket nu och hämta en tablett och svälja ner och sen blir det att ta något mer att äta för jag är så himla hungrig, känns som om jag inte ätit på flera månader.

Jag hoppas att ni får en bättre dag än jag som får ligga hemma i sängen utan att göra något och utan någon att prata med och bara ligga här och kränga i mig den sista chokladen som är kvar och vara allmänt olycklig, det är en sån dag idag.

Vi ses! Kram

Ps. visst ja, glömde berätta att jag har sjukt ont efter där dem stack för att ta blodprov och varför jo för blodet ville inte sluta rinna när hon hade tagit ut nålen.


Kommentarer
Postat av: yasmine modell fru och mamma

stackare Ha en underbar alla hjärtans dag med dom du älskar kram från mig

2010-02-14 @ 15:36:23
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Sabina

Hoppas du mår bättre snart. Vi får ses snart igen <3

2010-02-14 @ 16:36:58
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0