9 februari 2010

Hej allehopa!! Har varit vaken sen tidigt i morse men att gå upp från sängen har inte varit något jag velat göra så har legat i sängen tills för bara en halvtimme sedan då mamma kom in med en stor kopp té och två rosatde mackor, vet inte vad det är men jag är så himla trött på vintern nu att det ända som tilltalar mig nu är att ligga kvar i min varma säng varje dag. Jag vill ha sommar,sol och bad och att kunna gå ut med bara ett linne och en kjol eller nåt utan att frysa, är så himla trött på vintern att jag skulle kunna dö här och nu...

Ska hämta en till kopp té så kanske jag vaknar till lite mer eller så får jag gå ner och ställa mig i duschen tills jag piggnar till helt enkelt, måste ändå duscha idag så kan lika väl göra två flugor i en smäll,haha!!

Ska göra min andra kopp té nu...
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0