80-talet


Sitter i sängen och försöker göra mig själv på lite bättre humör, och hur gör jag det? Jag går och hämtar pappa och mammas gamla 80-tals skivor och sätter på på högsta volym, det negativa med att vara född på 90-talet är att det inte va 80-talet,haha!! Man fick inte uppleva alla knasiga grejer som hockeyfrillan,alla konstiga kläder i skrikiga färger som gör att ögonen nästan börjar blöda,haha!! Och framför allt den bästa musiken... Musik som inte görs nu längre, så sitter här i min pyamas (och svettas som en gris, febern har kommit) och går i genom alla låtar och då och då så kommer det en låt som man inte kan göra annat än att sjunga till, om det är något jag kan göra även hur trött eller hur dåligt jag mår så är det att sjunga, och det gör en alltid på lite bättre humör.

Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0