7 februari 2010

Godmorning everybody!!! Sitter och lyssnar på lite musik, bra start på dagen helt enkelt och speciellt nu när jag fick sova inatt, jippi!! Idag ska det göras...hmmm...vad? haha!! Har ingen aning om vad jag ska göra idag.
Ska i allafall lägga in nya rena kläder i garderoben, älskar doften av tvättmedel,haha!!

Hmm... vad vill jag göra idag? Brorsan va och bowlade igår för att fira en kompis som fyllde 25år och bara för att han gjorde det igår så blev jag också så jäkla sugen på att gå och bowla, va ett tag sedan.

Någon som har lust att bowla med mig någon gång denna veckan som kommer??
Jaja, ska gå och hämta lite mat och en till chokladkakebit, det va gott!! haha!!

Ses senare. Kram

Kommentarer
Postat av: Claudia;)

Ok, treevligt:D

Njaa för mig blir det inte så mycke, dator antar jag xP

2010-02-07 @ 15:09:16
URL: http://cajso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0