6 februari 2010

Hej bloggen! Lördag idag och jag har precis kommit upp från duschen, har dammsugat mitt rum så nu är det bara byta sängkläder kvar men orkar inte göra det nu för nu så ska jag gå och röra ihop något att äta, har inte ätit än. Jag har sovit jätte dåligt inatt, jag har liksom inte sovit helt utan hela natten så har jag varit mellan sömn och vaken så jag har varit medveten om allt som hänt under natten, bla, att mamma och pappa vaknade någon gång under natten och pratade om att mamma hade sett två hundar springa på vår gata mitt i natten typ så jag är trött som fan kan jag säga men jag ska gå och göra mig en stor kopp grönt té nu och lite mat så kanske jag blir lite piggare.

Ska även sätta på Slumdog Millionaire och kolla på den medans jag äter. Ska kila och göra mat nu för min mage ger ifrån sig ett väldigt ljud nu.
Ni får ha en bra dag!!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0