5 februari 2010

Godmorgon bloggen! Har varit vaken några timmar nu och min mage är fortfarande lite konstig, låg till säng hela dagen igår för att jag fick såna jävla kramper i magen natten till igår, det kändes som om jag hade fått en kniv i magen som någon vred på, det gjorde så jäkla ont så har inte fått mycket sömn så är jätte trött men ska försöka komma ut idag, ska in till stan lite senare idag, måste köpa lite nya underkläder och sånt. 

Ska snart äta, mamma håller på och gör lite mat till mig, bacon och snabbmakaroner, sitter fortfarande i bara morgonrock så ska snart gå och ta på mig lite kläder men just nu så får morgonrocken duga.

Jaja, ska sätta mig till rätta och kolla på ett avsnitt av CSI:Las Vegas nu. Ha en bra dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0