28 februari 2010

Godmorgon! Har varit vaken sen 11-tiden nångång och känner mig ändå rätt pigg för att vara trött,haha!
Idag blir en riktig slappedag med tanke på att jag inte mådde speciellt bra igårkväll så det är därför det inte kom fler inlägg, blev jätte konstig i magen och hela min mun fylldes med magsyra flera gånger så det kändes som om jag skulle kräka så det va bara att ta sig ifrån datorn och lägga sig ner tills det slutade.

Sitter nu och lyssnar på M.J musik och sitter och småäter lite, har en skål med vindruvor och äpplebitar jämte mig så jag kan småäta lite. Ska gå ut i köket och göra liten bacon tror jag, är väldigt hungrig med tanke på att jag inte klarade av att äta som vanligt igår så ska ut och göra lite mat nu.

Vad har ni för planer för idag?
Kram

Kommentarer
Postat av: Sabina

Yeah =) It's all for love, L.O.V.E.

2010-02-28 @ 14:57:06
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0