27 februari 2010

Godmorgon bloggen!

Jag är vaken,nyduschad och påklädd, jag kan berätta att det va inte med ett leende på läpparna som jag drog mig själv upp ur sängen för drygt 1½timme sedan. Jag har nog aldrig velat stanna i sängen så mycket som jag ville nu, jag kände verkligen att bara dra täcket över huvudet och ligga kvar så hela dagens och inte lämna sängen fören framemot kvällen. Tyvärr så va jag tvungen för idag så ska jag möta upp Sandra för en fika så jag garanterar att hon kan få mig på bättre humör i allafall.


Bild på mig och Sandra sommaren 2009

Ska sätta på lite mascara nu men skippar nog pudret idag, känner verkligen inte för att spendera mer tid på toa sen ikväll för att tvätta väck det.
Ses senare. Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0