26 februari 2010

Hej bloggen! Jag ä vaken,påklädd och sminkad i tid för en gångs skull och håret är uppsatt så nu är jag redo för stan, handväskan är också snart klar, ska bara slänga i mobilen och kameran där i och sen är jag verkligen redo men det är hela 1½ timme kvar tills jag ska möta Sabina inne i stan. Sitter och lyssnar på musik nu i allafall och har precis ätit två mackor och ska snart gå och borsta mina gaddar, visst ja dem är kvar,haha!! ska hämta ett glas påskmust först, bra start på dagen alltså!!

Dagens outfit kommer strax upp!!
Vad ska ni göra idag då?
Kram

Kommentarer
Postat av: Sabina

Svar: aw :/<3 men vi ses snart =)

2010-02-26 @ 13:42:38
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0