24 februari 2010

Halloooo bloggen!!
Jag sitter här fortfarande i morgonrock, och jag måste in till stan och springa lite ärenden och sen blir det att övningsköra, är lite nervös med tanke på att vägarna är så hala nu men om jag klarar detta så klarar jag allt,haha!! Känns så i allafall men om inte, så om ni ser en grön volvo i något dike så är det nog jag,haha!!

Ska gå och leta upp lite kläder i garderoben som man kan ha på sig, det blir nog mina ljusblåa jeans och någon skjorta eller nåt, är det inte lite ironiskt att även hur mycket kläder man har så finns det aldrig något man kan ha på sig,haaha!! Det är det för min del i allafall.

Nej nu så måste jag springa ner till tvättstugan och se om mina jeans ligger därnere för här uppe ligger dem visst inte. Ses lite senare! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0