20 februari 2010

Hello everybody!!
Hur mår ni idag?

Själv så har jag skitont i min sida just nu, det kommer och går och idag är sista dagen jag ska äta min medicin, härligt att få bli av med den, haha!
Det bara snöar och snöar här, vi har så mycket snö här nu att det faktiskt är riktigt jobbigt att vara ute för det är jätte jobbigt att gå när det är så mycket snö. Jag sitter nu här och lyssnar på lite musik och drömmer en aning också. Ska gå ut och hämta lite dricka och lägga mig på min spikmatta en stund och se om det hjälper att få väck det onda.

Min hjärna har helt stängt av allt tänkande nu för att skriva, det är bara en massa drömmar i mitt huvud just nu.
Ska hämta spikmattan nu och bara slappna av, känner mig så himla stel.
Ni får ha en bra dag! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0