2 Februari 2010

Jag lever!! Har haft ett data och tv break idag för jag har haft sådan jävla huvudvärk att jag inte ens kunnat vara uppe och gå utan att det gör ont, för varje fotsteg jag tog så kändes det som om huvudet skulle explodera så jag har legat i sängen nästan hela dagen och bara vilat huvudet från allt, har fortfarande ont så ska inte vara vid datorn mer men tänkte skriva ett inlägg här först så att ni vet att jag lever i allafall.

Ska gå ut i köket och hämta något att äta för har knappt kunnat äta på hela dagen bara för att jag har haft så ont, det har gjort ont bara av att tugga så har knappt ätit något idag vilket inte är bra så ska passa på att äta nu när huvudet inte gör lika ont.

Vad har ni hittat på idag då??

Ska gå ut i köket och hämta lite mat nu men hoppas att jag eller snarare mitt huvud mår bättre tills imorgonbitti.
Godnatt på er!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas att huvudet mår bra, så många som är sjuka nu..

2010-02-03 @ 21:58:02
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0