17 februari 2010

Är det verkligen redan 17 februari?! tiden bara flyger förbi men just nu så gör det ingenting för nu är jag trött på vintern,kylan och snööööön som fortfarande ligger på marken och det kommer bara mer och mer, jag vill ha vår,sol och värme nu, saknar att bara kunna gå runt i shorts och en t-shirt, vintern har varit för lång denna gången och det gör ju inte det bättre av att alla vårsaker har kommit in i alla affärer.

Har lust att gå på bio idag, känns som om jag är den enda kvar som inte har sett Avatar eller Snabba Cash än.
Så är det någon som vill gå på bio med mig??

Ska vända blicken mot tv:n en stund och vila huvudet, har lite huvudvärk.
Hoppas ni får en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0