16 februari 2010

Hej bloggen! Denna dagen är ingen bra dag och det kommer inte förändras därför att idag för ett år sedan så satt jag,pappa,michael,peter,lotta,padde,felicia och philip på flygplanet mot New York för mellanlandning innan vi skulle ta flyget vidare mot Miami, ett helt år har gott och jag längtar tillbax mer än någonsin. Jag kan inte ens beskriva hur mycket jag längtar tillbax till Miami's härliga väder och den spanska musiken som spelas runt varje hörn och allt härligt folk som man träffat på och lärt känna, men snart är jag tillbaka för att göra Miami's gator lite osäkrare, och denna gången så kanske en av kompisarna följer med, jag hoppas!!



Nu så ska jag göra mig i ordning, ska nämligen följa med mamma till stan en stund, måste komma ut i friska luften, är trött på att behöva vara inne nu, när jag har en infektion så säger alltid doktorn att jag helst inte ska vara ute bara för att jag får inte bli kall med tanke på min högra njure som inte fungerar som den ska och då kan infektionen bli värre, blää!!

jaja, nu så ska jag sakna Miami lite till medans jag gör mig i ordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0