15 februari 2010

Hej bloggen! Jag lever, har bara varit för trött för att komma in tidigare. Pappa hämtade min medicin idag och jag ska ta antibiotikan 3 gånger om dagen i 5 dagar, fan vad jobbigt och om man räknar med mina vitamintabletter så tar jag över 6 tabletter per dag nu. Jag mår lite bättre idag, men ingenting har förändrats, har fortfarande ont i hela vänstra sidan av mage,rygg och lår och han fortfarande blod i urinen och plus så gör antibiotikan mig trött, känns som om jag varit vaken i 1 vecka utan någon sömn. Jag sitter och väntar på att pappa ska äta klart så vi kan gå ut med Bella, känner att jag måste komma ut lite för jag är så himla uttråkad nu så att det finns inte och det blir inte bättre av att det inte finns en enda grej att göra här så det blir att följa med pappa på en promenad så kanske jag piggnar till lite. 

 Sitter i allafall just nu och lyssnar på lite lugn musik, får ont i huvudet av all annan så det blir lugn musik nu dessa dagar. Ska hämta lite dricka och se om det finns något på tv att glo på tills pappa är klar.
Ni får ha en bra dag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0