13 februari 2010

Hej bloggen!
Idag har jag känt mig sådär, min mage har varit väldigt konstig idag, det gör inte ont utan känns bara väldigt obehagligt på min vänstra sida av mage,rygg och mitt vänstra ben, det känns som om jag typ har en korsett på mig som är alldeles för liten, det känns otroligt obehagligt och jag undrar om jag måste kolla upp det för i morse när jag gick på toa så va det även lite blod i urinen och jag börjar faktiskt bli lite orolig för sist jag kände såhär så visade det sig att jag hade fått en inflammation och jag tror jag håller på att få lite feber också.

Bara en fråga...
Är det någon av er som också har varit med om detta som kanske kan säga vad det kan vara? Skulle vara tacksam för svar.

Ska ge det några timmar till och se om det blir bättre. Så under tiden så sitter jag här och mumsar i mig lite choklad som pappa kom hem med till mig och mamma.


Tack pappa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0