1 Februari 2010

Ny månad redan, hela Januari är nu färdig så nu är det februari och den 16:e så är det ett helt år som gått sedan vi satt på flyplatsen och väntade på att vårt flyg mot Miami skulle gå, tiden går verkligen fort.

Ska alldeles strax gå ut i köket och göra en ny kladdkaka till Michael för mamma och pappa som bakat kladdkakor till oss sedan vi va små gör nu helt plötsligt inte det längre så nu vill alla att jag ska göra det, jobbigt!!
Har precis kommit upp ur duschen så nu är jag fräsch igen och jag har precis smörjt in mig med body lotion så nu känner jag mig extra fräsch.

Ska kolla på ett avsnitt av CSI:Miami nu och sen är det mera bakning som står på schemat.
Vi ses! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0