16 April 2010

Godmorgon bloggen! Är ni vakna? Det är jag och har varit i sisådär 1½ timme, har vaknat väldigt tidigt den senaste veckan, har vaknat vid 8-9 tiden av mig själv, beror kanske på att jag även somnat tidigare och att jag varit ute så mycket i solen nu så jag har blivit piggare helt enkelt.

Idag bär det av mot eurostop med mamma och blir kanske även en snabbfika på espresso house, men har nu bytt ut chai latten till IsChai i stället, det är alldeles för varmt att dricka chai nu.

Så dagens outfit idag blir mina svarta jeansleggins, ett vitt lite oversize linne och min älskade skinnjacka.
Nej vet ni vad, nu så ska jag gå ut i solen och sätta mig en stund.

Ni får ha en jättebra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0