15 April 2010

Hej bloggen! Sorry för att jag inte varit inne och skrivit idag men har varit väldigt upptagen hela dagen så har inte haft tid och nu så sitter jag och kollar på ''Criminal Minds'' och kränger i mig av godiset jag köpte tidigare idag.
Ska gå ut och hämta en flaska iskallt vatten, har druckit väldigt mycket vatten den senaste veckan och jag har märkt att min hud är varken fet eller torr nu som den annars brukar vara, tänk så mycket lite vatten kan göra för huden och resten av kroppen såklart och plus att jag har varit ute väldigt mycket nu också, lite färg i ansiktet har man allt fått.

Jaja, ska gå tillbax till CM nu, vill ju inte missa nåt.
Ses i morgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0