Vad jag är trött

Hejhejhej på er! Jag är så jäkla utmattad, direkt efter att jag kom hem så gick jag och la mig och sov i 2 timmar men jag är fortfarande skit trött. Jag ska strax krypa ner i sängen och kolla på någon film och sen så ska jag fan sova, Sen imorse tills en timme innan jag slutade 16.00 (från jobbet) så har jag jobbat med frysdisken, slängt,sorterat och annat bajs och det har varit så jäkla kallt och dem vantarna man har på sig hjälper men när man fryser över resten av kroppen så känns det som att man fryser om händerna också, fan vad kallt det varit.
Hmm... pappa smsade mig precis och berättade att Roland (pappas kompis) och hans fru fått hem en 11 veckor (tror jag det va) liten kissemiss, en liten kisse. Jag vill också ha en liten kisse,haha! Truls är så stor och tung nu att man knappt orkar bära honom och gosa med honom i sisåder några timmar, haha! Jag minns när Truls va bara en liten kattunge, har var så liten och söt och hans lilla söta ansikte, det är svårt att tro att han varit så liten. Truls är en blandning mellan norsk skogskatt och någon annan och han har den tjockaste pälsen alltså,haha! Truls är nu 15 hela år, men jag hoppasn att vi får njuta av honom i några fler år i allafall. Jag har haft katt innan också och hon hette Tuss och hon dog 1996 eller 1997 och hon blev hela 19år men hon var väldigt sjuk, annars skulle hon nog blivit över 20år, Saknar min Tuss även om hon varit död så länge.

Nu så ska jag sticka i allafall men vi ses imorgon!

Pusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0