Torsdag

Fyfan vad jag har ont i kroppen, jag kan knappt röra mig så ont det gör. Jag har spenderat dem senaste två dagarna hemma därför jag har mått så himla dåligt, jag har haft ont i hela kroppen plus att jag har blivit så jäkla förskyld och hostig, men i morgon blir det jobb igen, jag kände bara att jag var tvungen att vila min kropp nu i någon dag innan jag börjar igen.

Idag så ska jag bara ta det lugnt och kanske kolla på några VÄNNER och Sex And The City avsnitt eller så kanske jag ska kolla på Tracy's hämd, gud vad jag älskar den filmen. Jag har ju skickat efter en annan film som Sidney Sheldons gjort och den heter ''Catherines dröm'' och den verkar minst lika bra som Tracy's Hämd. Jag får helt enkelt bara vänta på att pappa kommer hem för han tog posten med sig så jag får helt enkelt vänta och se om min film har kommit med posten.

Jag sitter nu och kollar på VÄNNER och dricker en stor kopp thé. Jo visst ja, igår eftermiddag så fick vi strömavbrott och det konstiga va att det blåste inte eller något här men det bara gick men det andra konstiga va att vissa grejer funkade inte som kyl och frys och sånt men lampor och sånt funkade, weird!

Men men nu så ska jag fortsätta kolla på VÄNNER... See ya!!



Ps. Min brorsa Peter (inte michael,haha) fyller 24år i morgon så ni får gärna slänga in ett Grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0