Torsdag

Halloj på er!

Jag sitter med en av mina gamla teater tröjor på mig (dem är perfekta att ha och mysa och sova i,haha) och kollar på NCIS, men fjärde säsongen är snart slut och fler säsonger har jag inte än så det blir att byta antingen till CSI:NY eller CSI:Miami, va ett tag sedan jag såg CSI:Miami så det blir nog det så att jag kan fortsätta dregla över Jonathan Togo som spelar Ryan Wolfe i CSI:Miami, haha! Jonathan Togo och CSI:Las Vegas's Eric Szmanda (spelar Greg Sanders) är enormt lika måste jag erkänna, I allafall när man ser dem i serierna så är dem enormt lika fast jag gillar Jonathan Togo mer än vad jag gillar Eric Szmanda, men men.


Erik Szmanda (Greg Sanders i CSI:Las Vegas) 


Jonathan Togo (Ryan Wolfe i CSI:Miami♥)

Nu så ska jag gå ut till köket och koka upp lite vatten i vattenkokaren och göra mig en kopp thé och sen så ska jag fortsätta kolla på NCIS. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0