Torsdag

Bara två dagar kvar att jobba innan helgen, jippi!! Opps, Godmorgon föresten! Haha!

Jg sitter nu i morgonrocken och väntar på att mamma ska komma in med min mat men ska alldeles strax ta på mig mina arbetskläder och börja sminka mig lite grann. Idag så jobbar jag från klockan 13.00 till 18.00 så bara fem timmar idag, härligt härligt. Jag har värsta mensvärken idag alltså, det gör så jävla ont! Hjälp mig!
Jobba med denna värk kommer nog inte vara lätt men jag får i allafall försöka och om jag inte klarar av det så får jag helt enkelt säga till, men försöka ska jag i allafall göra.

Vad ska ni hitta på idag då?
Nu kom mamma precis in med min mat, men vi ses efter jobbet idag. See ya later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0