Tisdag

Godmorgon! Jag sitter och äter just nu och Bella ligger här i min fotölj jämte mig och snusar, gud vad jag är avundsjuk, jag vill också sova. Jag ska alldeles strax börja göra i ordning mig, börjar ju klockan 9 så det får bli väldigt snart men vill inte slänga i mig frukosten för då får jag bara ont i magen.

Vad ska ni hitta på idag då? Skola eller Jobb som alla andra antagligen.

Nu så ska jag börja göra i ordning mig, på med kläderna och sminket och sen är det bara jobb jobb jobb tills klockan 16.00 i eftermiddag, jobbigt! Men i allafall vi ses när jag kommer hem för mobilbloggningen funkar inte just nu så ses antagligen på min rast vid 12 - tiden.

Godmorgon på er! Solen lyser idag!! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0