Tisdag

Halloo! Hur är det? Idag så mår jag lite bättre i allafall men när jag gick in här för typ 10 minuter sedan och såg min statistik så blev jag ännu gladare. Igår så hade jag över 300 personer som kollade in min blogg, hurray! Sitter fortfarande i sängen och kollar på Sex and the city, vad annars? Och dricker mango té.

Idag så skiner solen så funderar på att gå ut en stund sedan och kanske ta lite kort här till bloggen, vill ändra min header så ska försöka ta lite nya fina bilder. Idag så ska jag börja packa för nu på torsdag så åker jag,mamma,mormor och hennes väninna upp till stockholm och ska stanna där tills måndag nästa vecka så fem hela dagar i stockholm, skönt att komma till en större stad,haha! Halmstad är så himla litet och det finns inte så mycket att göra här.

Finns det några ställen i Stockholm som man bara måste kolla in? 

Nu så ska jag stiga upp från min varma sköna säng och ta på mig lite kläder som inte är pyamas och fixa till mig lite så att jag inte ser ut som ett monster,haha!

Vi ses senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0