Tisdag

Godmorgon bloggen!

Jag fattar inte vad som hänt med mig, hela min kropp är illröd och det kliar skit mycket, efter jobbet igår så var jag alldeles röd om mina handleder och nu under natten har det kommit över hela kroppen, jag måste vara allergisk eller nåt. Jag sitter nu och bara njuter av att hösten är på väg, är det någon annan här som också älskar hösten? 

Jag ska bara ta det lugnt idag, känner att jag måste vila kroppen så att det röda kanske går bort snart så det blir att slappa och bara vara allmänt tråkigt. Jo, föresten idag så börjar Idol 2009!!(: Jag älskar alla idol audition för det är så kul att se när vissa gör bort sig, jag vet att jag är hemsk,haha! Men ni måste erkänna att det är rätt kul att se när någon gör bort sig i tv. Och innan Idol börjar ikväll så ska jag ladda upp med marshmellows (stavning?) och mariekex (lite smått brända marshmellows ska det vara, mums!) .

Nu så ska jag hämta lite dricka och sen så ska jag gå och läsa lite i min bok. Vi hörs senare idag!



Ps. Saknar dig såååååååååååå mycket Sandra!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Så du ska flytta till Miami i februari? Häftigt! Vart jobbar du nu, förresten?

2009-09-08 @ 17:11:15
URL: http://alittletime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0