Söndag

Hejsaan Bloggen! Jag sitter i sängen i min pyamas och kollar på NCIS, och för er som inte redan fattat det så älskar jag den serien,haha! Idag så har jag ingen aning om vad jag ska göra men det blir antagligen att städa rummet för det är dammigt och kläderna har börjat bildas på hög igen, att jag aldrig lär mig,haha!

Jag ska hämta en Ipren för magontet börjat komma sakta tillbax och jag orkar verkligen inte med det idag så det blir en tablett som gäller nu och sen blir det att vila upp sig så att jag orkar jobba i morgon, vill inte vara hemma mer, konstigt nog.

Jag ska gå nu men kommer in lite senare idag...
Bye!


Kommentarer
Postat av: TheAdmin

Tjena! Har du sett min hemsida?

2009-09-15 @ 14:17:49
URL: http://www.navy-cis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0