Pizzabakning

Halloo!! Jag blev så himla sugen på pizza men inte vilken pizza som helst utan hemmagjord pizza med skinka,mozzarellaost,cheddarost och massa annat mumsigt på. Så medans degen jäser (stavas det så?) så har jag precis tagit ut alla saker som ska vara på pizzan från frysen så det hinner tina och nu så sitter jag här och kollar på VÄNNER extramatrialet från andra säsongen och efter det så ska jag byta till ''TRACY'S HÄMD'', love that movie. Perfekt för såna som älskar lite äldre action drama romantiska filmer, det är väldigt mycket sådant i den men på ett gammalt sätt, hon är ju en juveltjuv, one of the best!! Skitbra film. rekommenderar verkligen!!

Nu så ska jag gå tillbax till VÄNNER men vi ses senare när mina och Michaels pizzor är färdiga vilket blir om typ 2 timmar tack vare att degen ska jäsa i 1 timme och sen så ska man dela upp degen och kavla ut dem och sen så ska man lägga på massa gott gott på dem och sen är det ju ugnen där dem ska ligga i typ hur länge som helst inne. men men, vi ses senare!!



Ps. lägger kanske upp receptet på degen senare, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0