Onsdag

Godmorgon bloggen! Jag ska alldeles strax börja sminka mig för idag så börjar jag klockan 13.00 på jobbet, väldigt härligt att få sovmorgon och faktiskt vakna jävligt pigg och kunna äta utan att bli illamående. Jag är inte van vid att äta tidigt på morgonen så varenda gång det händer så blir jag illamående tack vare att min mage är inte riktigt vaken just då, så det var väldigt härligt att kunna äta utan att bli illamående.

Idag så vet jag inte riktigt när jag slutar med det blir någon gång ikväll tror jag, tror det blir vid åtta ikväll eller nåt så innan dess blir det inga fler inlägg om jag inte har lite extra tid över.

Nu så ska jag börja sminka mig och sen är det bara att ta på jobbekläderna och gå till jobbet, funderar faktiskt på att gå idag för det är så himla härligt väder ute och jag kan behöva motionen,haha!

Visst ja, glömde berätta att igår så fick jag äntligen snacka med Sandra, hennes internet har inte funkat i madrid men nu är det igång och gud vad jag saknar henne mer nu när jag pratat med henne, ska försöka ta ledigt någon vecka nästa månad för att flyga ner till henne och hälsa på och jag hoppas att det inte ska bli några problem med att få ledigt men man kan ju aldrig vara säker därför att jag,mamma,mormor och hennes väninna åker till Stockholm i fem dagar den 1 oktober så jag får helt enkelt hålla tummarna att jag får ledigt en gång till.

Nu så ska jag göra mig i ordning men vi ses efter jobbet, ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad roligt att få bo i värmen! Vill själv gärna se Miami! :) Och ja, helst hade jag nog velat bo i närheten av Manhattan. Häftigare stad har jag inte besökt.

2009-09-09 @ 17:04:44
URL: http://alittletime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0