Onsdag

Godmorning! Lilla jag har varit vaken sedan halv 9 - tiden fast har legat kvar i sängen tills nu,haha! Idag så är det packning som gäller och sen så ska jag nog gå till affären och köpa lite gottis att ha med mig på tågresan till Stockholm i morgonbitti. Vad ska ni hitta på idag då?

Idag blir det bara att gå runt i min mysoutfit, jag ska ju ändå inte vara ute eller nåt och jag älskar att ha det på mig, haha! Jag sitter nu och bara kollar på klockan i princip för till lunch idag blir det en kebabtallrik men Alexandras har nog inte öppnat än så jag sitter och håller koll på klockan just nu.

Nej nu så ska jag leta fram min mysoutfit och kolla på nått avsnitt av Sex and the City och sen är det fan packning som står högst på schemat idag. Vi ses senare i eftermiddag eller till kvällen. Puss

Ps. igår så hade jag nästan 600 unika besökare. (:

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: Åh fan va kul. Det är ju bästa serien någonsin ;)



Grattis till besökarna!

2009-09-30 @ 17:54:53
URL: http://tjugosjattejuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0