Onsdag

Hej bloggen! förlåt för dålig uppdatering men vårt internet har inte funkat här hemma så därför har jag inte kunnat komma in. Jag mår skit dåligt och jag ligger fortfarande i sängen, min mage är skit öm och sen är jag skit förskyld, kan knappt andas och sen börjar jag bli skit hes och tyvärr så måste jag snart gå upp och ta på mig lite riktiga kläder än myskläder för vid 4-tiden nu i eftermiddag så ska jag till tandläkaren. Jag skulle verkligen behöva åka någonstans varmt så att min förskylning går bort,haha! Därför att när jag blir förskyld så blir det bara värre och värre och det håller i sig skit länge och jag får panik då för jag kan inte sova om nätterna då.

Jag sitter nu och kollar på säsong 4 av NCIS och somsagt så ska jag snart gå upp ur sängen och göra mig en kopp thé och sen så ska jag borsta till håret och ta på mig för smink blir det inte idag, det blir en no makeup-day! haha!

Hur mår ni idag då? Hoppas ni mår bättre än vad jag gör i allafall...

Ska kliva ur sängen och ta på mig lite kläder, det blir nog myskläder iallafall, när man är en sjukling så är myskläder det bästa som finns (:

Men vi ses senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



nya tävlingar hela tiden



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-16 @ 18:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0